Gfk GeoMarketing zaktulizował mapy dla Europy

GfK GeoMarketing - czołowy dostawca rozwiązań GIS na rynku europejskim wypuścił nową edycję map cyfrowych - GfK Europe Map Edition 2009/2010, zawierającą aktualne dane dla 42 państw Europy, w tym dla Polski. Dane geoprzestrzenne oferowane przez firmę Gfk Geomarketing stanowią podstawę w wielu opracowaniach GIS.


Nowy produkt to blisko 1000 map, w których uwzględniono zmiany z zakresu administracji jakie miały miejsce w ostatnich latach. Najwięcej zmian wprowadzono w Europie Środkowej. I tak na przykład dla Litwy zaktualizowano 1370 nazw oraz wprowadzono 400 nowych kodów pocztowych. Zaktualizowana została też struktura kodów dla Polski (dodano 49 nowych kodów, 77 zlikwidowano). Nowe kody zostały wprowadzone dla Albanii oraz 14 miasta we Włoszech.

Mapy dostępne są w formatach: *.shp or *.gdb (ESRI), *.tab/*.mid/*.mif (MapInfo) and *.lay (RegioGraph).

Więcej o produkcie GfK Europe Map Edition 2009/2010

źródło: Gfk GeoMarketing