Konkurs Samorządowy lider cyfryzacji - zgłoszenia do 30 czerwca

Zarząd Województwa Mazowieckiego przedłużył termin składania zgłoszeń do I edycji konkursu pn. "Samorządowy lider cyfryzacji" do 30 czerwca br.

Celem konkursu jest wyłonienie Urzędu, którego dorobek w zakresie cyfryzacji wyróżnia się spośród pozostałych Urzędów na terenie województwa mazowieckiego w obszarze zastosowań nowoczesnych technik informacyjnych i komunikacyjnych, ukazanie kluczowej roli wdrażanych narzędzi i rozwiązań informatycznych we wspomaganiu działalności Urzędu oraz promocja działań z zakresu cyfryzacji, które wpłynęły na usprawnienie pracy Urzędu i obsługi obywateli.

W konkursie może wziąć udział każdy Urząd z województwa mazowieckiego, który zaprezentuje swoje osiągnięcia w dziedzinie:

Regulamin konkursu oraz formularz zgłoseniowy dostępne są na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.