II edycja konkursu "Samorządowy lider cyfryzacji"
Województwo Mazowieckie ogłosiło II edycję konkursu pn. "Samorządowy lider cyfryzacji" dla urzędów, które wdrożyły nowoczesne rozwiązania w zakresie cyfryzacji np. portal mapowy lub usługi e-geodezji.
Ideą konkursu jest wyłonienie jednostki, której dorobek w obszarze cyfryzacji wyróżnia się na tle innych, funkcjonujących na terenie województwa mazowieckiego w obszarze zastosowań nowoczesnych technik informacyjnych i komunikacyjnych. Istotne jest także ukazanie kluczowej roli wdrażanych narzędzi i rozwiązań informatycznych we wspomaganiu działalności zgłoszonej jednostki oraz promocja działań z obszaru cyfryzacji wśród mieszkańców.
W konkursie może wziąć udział jednostka z terenu województwa mazowieckiego, która zaprezentuje swoje osiągnięcia w dziedzinie:
- Wprowadzenia e-usług dla mieszkańców i przedsiębiorców;
- Wdrożenia elektronicznych systemów dziedzinowych;
- Systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Konkurs przeznaczony jest dla urzędów gmin, urzędów miast, starostw powiatowych, wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych lub spółek, w których Samorząd Województwa Mazowieckiego posiada 100% udziałów.
Termin składania zgłoszeń trwa od 1 do 30 czerwca br.
Regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne sa na stronie http://geodezja.mazovia.pl