Specjalista ds. rozpatrywania skarg i kontroli w GUGiK (Warszawa)
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista do spraw rozpatrywania skarg i przeprowadzania kontroli w Wydziale Nadzoru i Kontroli Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje projekty rozstrzygnięć w sprawach o charakterze szczególnie złożonym pod względem prawnym i technicznym z zakresu geodezji i kartografii, w celu zapewnienia realizacji działań nadzorczych Głównego Geodety Kraju.
- Przygotowuje projekty rozstrzygnięć w sprawach wymagających rozstrzygnięcia nadzorczego GGK w zakresie merytorycznym rozpatrywanej skargi, w celu zapewnienia prawidłowego rozstrzygania skarg w Urzędzie zgodnie z odpowiednimi przepisami z zakresu geodezji i kartografii.
- Z ramienia Głównego Geodety Kraju uczestniczy w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz przygotowuje ocenę pokontrolną poprawności ich działalności, w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu obiektywnej oceny funkcjonowania jednostki.
- Przeprowadza ocenę merytoryczną stanowiska WINGiK w sprawach skarg, rozpatrywanych w ramach nadzoru, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
- Przygotowuje projekty wytycznych do przeprowadzanych kontroli problemowych przez organy nadzoru geodezyjnego i kartograficznego, w celu zapewnienia jednolitości w sposobie postępowań skargowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu geodezji i kartografii
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w tym 2 lata w organach służby geodezyjnej i kartograficznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2.
- Znajomość przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
- Znajomość przepisów KC, w zakresie prawa materialnego oraz Kpa.
- Znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz programów, wykorzystywanych przy wykonywaniu prac geodezyjnych.
wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu prawa lub administracji.
- Przeszkolenie z zakresu postępowań administracyjnych.
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej.
- Kreatywność związana z opracowaniem nowych standardów kontroli
- Asertywność, samodzielność, odpowiedzialność.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych i kontroli w organach służby geodezyjnej i kartograficznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 18-04-2014
Miejsce składania dokumentów:
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Wspólna 2, 00-926 Warszawa z dopiskiem „Ogłoszenie nr 159014 – główny specjalista NG/NIK/4”
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 8280 lub 8354