Inspektor wojewódzki (Gorzów Wielkopolski)
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor wojewódzki do spraw administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Infrastruktury
Adres urzędu:
Lubuski Urząd Wojewódzki, Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji w sprawie pozwolenia na budowę sieci telekomunikacyjnych, w celu realizacji zadań określonych w ustawie o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych,
- prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych, w celu realizacji zadań określonych w ustawie o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji, w celu realizacji zadań określonych w ustawie o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych,
- rozstrzyganie spraw związanych z podziałem nieruchomości i ograniczeniami w korzystaniu z nieruchomości,
- ocena i podejmowanie czynności mających na celu doprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego do zgodności z przepisami prawa,
- przygotowywanie zawiadomień do właściwych sądów rejonowych o zmianie właściciela nieruchomości,
- przygotowywanie wniosków do właściwego sądu rejonowego o ujawnienie w księdze wieczystej wszczęcia postępowania,
- przygotowywanie zawiadomień do właściwego starosty o dokonanie wpisów w katastrze nieruchomości.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracach geodezyjnych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność w mowie i piśmie,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność negocjacji i argumentowania,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
- znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych , ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej,
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej;
wymagania dodatkowe
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji w dziedzinie geodezji;
- uprawnienia budowlane,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji, ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi, ustawy Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska,
- znajomość przepisów: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- znajomość ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o odpowiedzialności majątkowej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów: 13-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki, Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
Inne informacje:
- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
- dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
- list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
- osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/7115 263.