Starosta Zamojski ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Geodeta w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Zamościu
2 etaty w pełnym wymiarze czasu pracy
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe geodezyjne,
- obywatelstwo polskie,
- staż pracy – min 2 lata doświadczenia w zakresie geodezji i kartografii (staż w administracji geodezyjnej lub w jednostce wykonawstwa geodezyjnego),
- doświadczenie w obsłudze programu Ewmapa lub innych programów graficznych służących do kreślenia map,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- ukończone 18 lat,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
Znajomość aktów prawnych z zakresu administracji publicznej oraz geodezji i kartografii, w szczególności:
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 814 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r., Nr 263, poz. 1572)
- rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1183),
- rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r., Nr 25, poz. 133),
- rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2028),
- rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 23 listopada 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r., poz. 1938).
Posiadanie uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 1 lub 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 z późn. zm.),
Znajomość obsługi programów Ewopis, Ośrodek, Bank Osnów, ArcGis,
Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw z zakresu zadań Wydziału Geodezji Kartografii, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Zamościu, w szczególności:
- aktualizacja baz danych, o których mowa w art. 4 ust. 1a pkt 2 i 3 oraz ust. 1b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z terenu powiatu zamojskiego w programie Ewmapa 12,
- przetwarzanie zasobu z postaci analogowej do cyfrowej,
- weryfikacja operatów technicznych składanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych,
- współuczestniczenie w opracowywaniu projektów realizowanych w wydziale,
- realizacja wniosków dotyczących udostępnienia materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- formułowanie pisemnych odpowiedzi na wnioski interesantów.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i staż pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
- oświadczenia: o stanie zdrowia, o obywatelstwie, o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zamościu w miesiącu lutym 2017 roku jest wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, pokój 108, (tel. 845300908) lub pocztą na adres Starostwa w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko geodety w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Zamościu” w terminie do 27 marca 2017 roku. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://spzamosc.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Zamościu przy ul. Przemysłowej 4.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902).”