Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy:
Inspektor ds. geomatyki w Wydziale Infrastruktury Informacji Przestrzennej Biura Geodezji i Katastru
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie–o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie zart. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 530),
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
wykształcenie wyższe minimumI stopnia z zakresu geodezjiikartografii, informatyki lubinnychkierunków związanych z przetwarzaniem danych przestrzennych,
minimum 3-letni staż pracy,
powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresiegeodezji, kartografii, informatyki,przetwarzania danych przestrzennych,
wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.