Stanowisko ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych (Poznań)
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego w Poznaniu GEOPOZ poszukuje osoby na:
Stanowisko ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych
Wymiar etatu: pełny
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę
Nr referencyjny ZG-ZKS.11000.12.2017
Termin składania ofert: 25.09.2017 r.
Zakres podstawowych czynności
Wykonywanie prac związanych z numerycznymi opracowaniami map wektorowych z zakresu fotogrametrii lotniczej za pomocą sprzętu typu stacja fotogrametryczna jako obserwator przyrządów stereoskopowych (praca w środowisku systemu informatycznego MicroStation–Mapa v8, przy stereodigitalizacji zdjęć lotniczych, z zapisem do bazy danych).
Wykonywanie prac fotogrametrycznych i geodezyjnych, w tym między innymi:
prowadzenie wizji i pomiarów terenowych w zakresie uzasadnionym technologicznie,
prowadzenie archiwum materiałów fotogrametrycznych (naziemnych i lotniczych),
prowadzenie prac fotogrametrycznych i geodezyjnych polegających na tworzeniu wektorowych rastrowych opracowań tematycznych.
Wymagania niezbędne
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Nieposzlakowana opinia;
Wykształcenie: wyższe – geodezja lub fotogrametria;
Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1;
Zdolność widzenia stereoskopowego;
Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pomiarów terenowych i prac kameralnych dotyczących wykonywania map;
Umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe
Studia podyplomowe z zakresu fotogrametrii i teledetekcji lub SIP;
Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie fotogrametrii i teledetekcji (zakres 7);
Znajomość zasad i umiejętność pracy na materiałach stanowiących Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny;
Znajomość podstawowych zasad pracy na instrumentach fotogrametrycznych;
Znajomość podstawowych zasad pracy dotyczących przygotowania terenu pod nalot fotogrametryczny;
Znajomość podstawowych zasad pracy w środowisku MicroStation, Geo-Map, ArcGIS;
Znajomość podstawowych zasad pracy przy opracowywaniu zdjęć naziemnych;
Umiejętność pracy na lotniczych zdjęciach fotogrametrycznych.
Wymagane dokumenty
CV – imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Oświadczenie o: pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowanej opinii.
Kopie: świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy. W przypadku składania aplikacji drogą elektroniczną – istnieje możliwość dołączenia dokumentów w formie załączników, bądź przedstawienia ich podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.