logo gisplay

Inspektor ds. geodezji w Wydziale Podziałów Nieruchomości Biura Geodezji i Katastru (Warszawa)

Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy

Inspektor ds. geodezji w Wydziale Podziałów Nieruchomości Biura Geodezji i Katastru

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczących: postępowań administracyjnych o podział nieruchomości;
  • wydawanie decyzji, postanowień.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunku geodezja i kartografia;
  • minimum 3 lata stażu pracy;
  • powyżej 4 lat a doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków lub gospodarki przestrzennej;
  • pożądane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja;
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu administracji publicznej, katastru.

Termin składania dokumentów: 8 lutego 2018 r.

Treść ogłoszenia

Drukuj Email