Inspektor ds. geodezji w Wydziale Podziałów Nieruchomości Biura Geodezji i Katastru (Warszawa)
Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
Inspektor ds. geodezji w Wydziale Podziałów Nieruchomości Biura Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczących: postępowań administracyjnych o podział nieruchomości;
- wydawanie decyzji, postanowień.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunku geodezja i kartografia;
- minimum 3 lata stażu pracy;
- powyżej 4 lat a doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków lub gospodarki przestrzennej;
- pożądane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja;
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu administracji publicznej, katastru.
Termin składania dokumentów: 8 lutego 2018 r.
Treść ogłoszenia