logo gisplay

Specjalista ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego obszarów lądowych (Szczecin)

Urząd Morski w Szczecinie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Specjalista do spraw: planowania i zagospodarowania przestrzennego obszarów lądowych w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Geodezji

Miejsce wykonywania pracy: Szczecin

Adres urzędu:

Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-2017 Szczecin

ZAKRES ZADAŃ

  • Przygotowanie projektów opinii, wniosków, uzgodnień i decyzji dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego w obszarze kompetencji Dyrektora UMS.
  • Ustalanie warunków lokalizacji obiektów budowlanych.
  • Analiza i ocena, w zakresie zgodności z warunkami zabudowy i przepisami technicznymi, rozwiązań zawartych w projektach budowlanych dot. obiektów budowlanych oraz formułowanie warunków uzgodnień.
  • Prowadzenie procedury opiniowania i uzgodnień wniosków, wymagań oraz warunków dotyczących uwzględnienia problematyki lokalizacji obiektów budowlanych w projektach dokumentów planistycznych.
  • Prowadzenie stałej analizy aktualności przepisów obowiązującego prawa w zakresie niezbędnym dla realizacji zadań na stanowisku.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne: architektura lub urbanistyka
  • staż pracy : 1 rok i 6 miesięcy pracy związanej z architekturą lub urbanistyką lub planowaniem przestrzennym,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego
  • znajomość podstawowa procedur administracyjnych i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej
  • znajomość obsługi komputera i korzystania z programów GIS
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjnej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość specjalistycznego oprogramowania w zakresie tworzenia baz danych przestrzennych oraz obsługi formatów graficznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie uprawnień budowlanych w specjalnosci architektonicznej lub konstrukcyjnej

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.10.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Szczecinie
    Wydział Spraw Pracowniczych, pok. 221 a
    Pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin

Wynagrodzenie zasadnicze: 3.500,00 + dodatek stażowy.

Drukuj Email

INTERGEO 2018

Nasze patronaty

II edycja Konkursu Geoinformatycznego Politechniki Warszawskiej
XVII Wyprawa BARI - Jordania 2018
GIS w Stolicy 2018
Zaplanuj swoją przestrzeń i zdobądź indeks PW
IV Forum Geodezja Przedsiębiorcy Studenci (GPS)

Galeria

XVII Wyprawa BARI - Jordania 2018
GISforum 2018