Asystent ds. GIS (Szczecin)
Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie ogłosiło nabór na stanowisko:
Asystent ds. GIS
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie nauk o ziemi, geoinformatyki lub informatyki, geodezji kartografii, geografii lub gospodarki przestrzennej,
- znajomość podstaw teoretycznych kartografii (układy współrzędnych, odwzorowania, redakcja map itp.),
- umiejętność generalizacji danych w środowisku GIS,
- wiedza teoretyczna, umiejętności praktyczne w zakresie administracji i eksploatacji baz danych środowiska QGIS w tym umiejętność tworzenia zapytań SQL,
- znajomość środowiska pracy QGIS w tym umiejętność tworzenia projektów QGIS, konfiguracji środowiska pracy,
- umiejętność wymiany danych między różnymi systemami GIS oraz formatami,
- podstawowa wiedza dotycząca jakości danych przestrzennych, standardów i baz danych Krajowej Infrastruktury Informacji Przestrzennej oraz formatów GML, ShapeFile, MapInfo TAB, GeoPackage,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność tworzenia rozszerzeń do środowiska QGIS.
- umiejętność pracy z bazą danych Postgresql/Postgis,
- doświadczenie w programowaniu GIS w języku skryptowym Python,
- umiejętność tworzenia skryptów SQL/PgSQL,
- doświadczenie w korzystaniu z mobilnych aplikacji GIS,
- umiejętność obsługi programów graficznych np. Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator
- komunikatywność, samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w pracę,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność twórczego, nieszablonowego i analitycznego myślenia,
- doświadczenie w analizach sieciowych,
- kreatywność w tworzeniu rozwiązań w systemach GIS,
- znajomość programu PTV Visum lub MATSim.
Zakres wykonywanych zadań:
- wsparcie w pracach realizowanych w zespole GIS,
- samodzielną pracę w oprogramowaniu QGIS i MapInfo,
- projektowanie struktur bazodanowych na potrzeby tworzenia i przechowywania danych,
- pracę z mapami i danymi geodezyjnymi oraz dokumentacją branżową,
- wprowadzanie i aktualizacje danych w systemach GIS,
- nadzorowanie poprawności wprowadzania danych do systemu GIS,
- analizowanie i przetwarzanie zgromadzonych informacji o środowisku,
- tworzenie statystyk oraz analizę danych,
- analizy przestrzenne GIS z wykorzystaniem danych pochodzących z baz danych wektorowych oraz przetwarzanie danych lotniczych i satelitarnych,
- automatyzowanie procesów obróbki danych,
- przygotowywanie kompozycji mapowych w środowisku GIS (QGIS, MapInfo),
- udział w projektach regionalnych, ponadregionalnych i międzynarodowych, pracach analityczno-projektowych,
- opracowywanie rozwiązań GIS obsługujących potrzeby zespołów projektowych,
- obsługa korespondencji w zakresie spraw związanych z działalnością zespołu GIS,
- pozyskiwanie i udostępnianie danych, współpraca z innymi jednostkami i organami administracji rządowej i samorządowej oraz z innymi podmiotami.
Informacja o warunkach pracy:
- praca w pozycji siedzącej przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Forma zatrudnienia i wymiar czasu pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających ewentualny staż pracy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenia kandydata,
- podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych,
Termin składania ofert: 13 sierpnia 2021 r. do godziny 15:30.
Miejsce składania ofert:
Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego pl. Kilińskiego 3, Wejście A III p. pok.1 Sekretariat-Kadry lub przesłać za pomocą operatora pocztowego na adres Biura:
Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego
pl. Kilińskiego 3, 71-414 Szczecin.