Specjalista do spraw zarządzania systemami dziedzinowymi (Warszawa)
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw: zarządzania systemami dziedzinowymi w Wydziale Fotogrametrii i Teledetekcji (FOTO) w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej
Miejsce wykonywania pracy:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii ul. Olbrachta 94B 01-102 Warszawa
ZAKRES ZADAŃ
Pełnienie roli wsparcia dla użytkowników systemów dziedzinowych, w tym uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów dziedzinowych
− Aktualizacja bazy systemów dziedzinowych o nowe dane wraz z przygotowaniem metadanych dla tych danych oraz wykonywanie automatycznej kontroli danych z wykorzystaniem mechanizmów systemów dziedzinowych, jak i narzędzi zewnętrznych
Uczestnictwo w przygotowaniu wymagań analitycznych, technicznych oraz funkcjonalnych i niefunkcjonalnych warstwy bazodanowej i aplikacyjnej oraz uczestnictwo w projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu modyfikacji systemów dziedzinowych
Uczestnictwo w przygotowaniu wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych odnośnie budowy e-usług i baz danych przestrzennych w zakresie posiadanych kompetencji
Uczestnictwo we współpracy z krajowymi i zagranicznymi instytucjami i organizacjami w celu realizacji prac badawczych i rozwojowych odnośnie produkcji i udostępniania baz danych przestrzennych oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe geodezyjne i/lub kartograficzne i/lub IT
doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy z bazami danych, lub systemami zarządzania danymi w obszarze geodezji, kartografii, geografii lub IT
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
ogólna znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
podstawowa znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem systemami i bazami danych
podstawowa znajomość zagadnień związanych z architekturą systemów informatycznych
znajomość oprogramowania z dziedziny GIS
bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
odpowiedzialność
umiejętność pracy w zespole
umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
CV
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 11.10.2019
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Geodezji i Kartografii ul. Wspólna 2 00-926 Warszawa z dopiskiem „Ogłoszenie nr 54880 – specjalista GI/FOTO/8”