Inspektor ds. geodezji w Dziale Ewidencji Materiałów Zasobu (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy:
Inspektor ds. geodezji w Dziale Ewidencji Materiałów Zasobu w Wydziale Obsługi Zasobu Biura Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw dotyczących państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz zasadniczej mapy miasta,
- prowadzenie spraw z zakresu przyjęcia zgłoszonych prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych, udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Charakterystyka pracy:
- przyjmowanie wyników zgłoszonych prac geodezyjnych i innych opracowań geodezyjnych do Zasobu,
- opatrywanie dokumentów opracowanych na podstawie wykonanych prac geodezyjnych klauzulą urzędową,
- wyłączanie materiałów z Zasobu i przekazywanie ich do właściwych archiwów,
- przetwarzanie dokumentacji przyjętej do Zasobu w postaci nieelektronicznej do postaci dokumentów elektronicznych,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Termin składania dokumentów: 10 października 2022 r.