Inspektor ds. ewidencji gruntów i budynków (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków Biura Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw z zakresu aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków. Charakterystyka pracy:
- weryfikacja i rejestracja dokumentów będących podstawą aktualizacji ewidencji gruntów i budynków,
- kompleksowa analiza bazy danych ewidencji gruntów i budynków pod kątem jej poprawności oraz raportowanie i poprawa ewentualnych błędów,
- dokonywanie analiz dokumentów i ustaleń niezbędnych do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków,
- aktualizacja i utrzymywanie spójności bazy danych opisowych i graficznych ewidencji gruntów i budynków,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o własności lokali, ustawa o księgach wieczystych i hipotece, ustawa Kodeks cywilny, ustawa Kodeks postępowania cywilnego, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków, gospodarki przestrzennej,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Termin składania dokumentów: 9 czerwca 2023 r.