Inspektor ds. geodezji w Wydziale Ewidencji Nazw i Adresów (Warszawa)

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy:

Inspektor ds. geodezji, Dział Numeracji Porządkowej w Wydziale Ewidencji Nazw i Adresów Biura Geodezji i Katastru

Zakres zadań:

  •  prowadzenie i utrzymywanie w stanie aktualności baz danych adresowych dla obszaru m.st. Warszawy,
  • prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
  • udzielanie informacji, wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych w zakresie adresów i nazw,
  • planowanie numeracji porządkowej w powiązaniu z nadawaniem nazw obiektom
    miejskim.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej i powyżej 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie w dziedzinie geodezji i kartografii i powyżej 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, gospodarki przestrzennej
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Termin składania dokumentów mija 16 sieprnia 2024 r.

Ogłoszenie [pdf]

Nasze patronaty

XXIII Ogólnopolskie Sympozjum Fotogrametryczno-Teledetekcyjne
18-20 września 2024
INTERGEO 2024
24-26 września 2024

Quizy mapowe

Gdzie leży ten kraj?
Puzzle z mapą świata
Jaki to kraj?
Quiz WORLDLE - Jaki to kraj?
Wersja dla zaawansowanych
Geoquiz historyczny
EOGuesser