Stanowisko w Zespole Ewidencji Dróg ZDIUM (Wrocław)

Dyrektor Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu ogłasza nabór na wolne stanowisko:

Stanowisko w Zespole Ewidencji Dróg

Liczba lub wymiar etatu: 2

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe w specjalności :gospodarka przestrzenna, geodezja, inżynieria środowiska.
  • znajomość przepisów prawa z zakresu dróg publicznych, prawa geodezyjnego, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego i prawa administracyjnego,
  • predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, sumienność,
  • dobra znajomość obsługi komputera i biurowych programów komputerowych typu Office,

2. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność formułowania pism urzędowych,
  • zdolność analizowania dokumentacji,
  • prawo jazdy kat. B,

3. Główne zadania wykonywane na stanowisku objętym naborem:

  • prowadzenie spraw formalno-prawnych i opiniodawczych, związanych z przejmowaniem terenów na potrzeby statutowe jednostki oraz oddawaniem terenów zbędnych;
  • przygotowanie dokumentów niezbędnych do regulowania stanu prawnego terenów zabudowanych drogami,
  • uzupełnianie wpisów do Książki Drogi – wprowadzanie informacji o dokonanych odbiorach robót, opracowaniach projektowych na podstawie informacji przekazywanych z innych komórek organizacyjnych,
  • gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów, zawierających dane o drogach,
  • uczestniczenie w komisjach, naradach i szkoleniach organizowanych przez ZDiUM,
  • udział w postępowaniach o zamówienia publiczne na usługi geodezyjne,
  • udostępnianie posiadanej  dokumentacji geodezyjnej , danych z metryk dróg oraz udzielanie  stosownych informacji i wyjaśnień pracownikom innych komórek organizacyjnych,
  • przygotowywanie wstępnych projektów podziałów w celu regulacji przebiegów dróg,
  • udział w okazywaniu granic geodezyjnych i podpisywanie protokołów granicznych,
  • prowadzenie korespondencji w sprawach objętych zakresem obowiązków,

4. Informacja o warunkach pracy:

Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, na piętrze w budynku bez wind i podjazdów. Praca wykonywana na miejscu i na terenie Wrocławia.

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W lipcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kwestionariusz osobowy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii kandydata,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa  w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Kwestionariusz osobowy oraz wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny do pobrania na stronie internetowej: http://bip.zdium.wroc.pl/dokumenty-rekrutacyjne-pliki-do-pobrania/.

7. Dokumenty należy składać w terminie do: 2.09.2024 r.:

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  • pocztą lub osobiście pod adresem:

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław

z dopiskiem „Oferta na stanowisko w Zespole Ewidencji Dróg”

Nasze patronaty

XXIII Ogólnopolskie Sympozjum Fotogrametryczno-Teledetekcyjne
18-20 września 2024
INTERGEO 2024
24-26 września 2024

Quizy mapowe

Gdzie leży ten kraj?
Puzzle z mapą świata
Jaki to kraj?
Quiz WORLDLE - Jaki to kraj?
Wersja dla zaawansowanych
Geoquiz historyczny
EOGuesser