Główny specjalista w Zespole Ewidencji Dróg w ZDiUM (Wrocław)
Dyrektor Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Główny specjalista w Zespole Ewidencji Dróg
Liczba lub wymiar etatu: 1
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe techniczne w specjalności gospodarka przestrzenna lub geodezja,
- udokumentowany co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata w administracji publicznej,
- znajomość przepisów prawa z zakresu dróg publicznych, prawa geodezyjnego, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego, prawa administracyjnego,
- prawo jazdy kat. B,
- dobra znajomość obsługi komputerowych aplikacji biurowych,
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność zarządzania zespołem. Komunikatywność, kreatywność, sumienność, dobra organizacja pracy,
2. Główne zadania wykonywane na stanowisku objętym naborem:
zakresie kompetencji stanowiska:
1) Koordynowanie spraw wchodzących w zakres działania Zespołu Ewidencji Dróg a w szczególności:
- zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań oraz załatwiania spraw przekazanych podległym pracownikom,
- współpraca w przygotowaniu projektów planów finansowych oraz sprawozdań z wykonania zadań,
- merytoryczna współpraca i współdziałanie z innymi komórkami Zarządu w celu realizacji zadań statutowych jednostki,
- nadzorowanie przestrzegania przez podległych pracowników przepisów prawa, a także regulaminów, wewnętrznych aktów normatywnych, tajemnicy określonej odrębnymi przepisami oraz ochrony danych osobowych,
- nadzór nad warunkami pracy podwładnych pracowników, usprawnienie organizacji, metod i form pracy,
- przygotowanie projektów szczegółowych zakresów czynności i odpowiedzialności nowoprzyjętych pracowników oraz wnioskowanie o dokonanie zmian w zakresie czynności i odpowiedzialności podległych pracowników,
- wprowadzenie nowoprzyjętych pracowników w przydzielone im zadania oraz udzielenie wyjaśnień, dotyczących ich obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności,
- przygotowanie opinii o pracownikach w celu skierowania do służby przygotowawczej,
- dokonywanie ocen kwalifikacyjnych bezpośrednio podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie powszechnymi i wewnętrznymi przepisami prawa.
2) Koordynowanie realizacji merytorycznych zadań przez podległych pracowników, a w szczególności
w zakresie:
- ewidencji i numeracji dróg oraz aktualizacji zgromadzonych danych,
- sporządzaniu sprawozdań i informacji oraz udostępnianiu zgromadzonych danych o sieci dróg publicznych,
- gromadzeniu danych o stanie technicznym obiektów drogowych w oparciu o pięcioletnie przeglądy dróg,
- prowadzeniu spraw formalno-prawnych związanych z przejmowaniem dróg i terenów przeznaczonych pod budowę dróg,
- regulacji stanu prawnego terenów zajętych pod drogi,
- przygotowaniu specyfikacji technicznych do przetargów w zakresie kompetencji zespołu,
- udział w komisjach przetargowych powoływanych do rozstrzygnięcia przetargów nieograniczonych dla potrzeb jednostki,
- dokonywaniu odbioru usług geodezyjnych-akceptacja formalna i merytoryczna usług geodezyjnych , kontrolowanie faktur,
- udostępnianiu posiadanej dokumentacji geodezyjnej oraz udzielaniu i wyjaśnień pracownikom innych Wydziałów,
- prowadzeniu korespondencji w sprawach objętych zakresem obowiązków,
- udział w komisjach, naradach i szkoleniach organizowanych przez ZDiUM.
3 Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca biurowa przy komputerze, w pomieszczeniu na 2 piętrze, w budynku bez windy i podjazdu dla niepełnosprawnych. Ze względu na charakter obowiązków praca na tym stanowisku będzie wykonywana na miejscu i na terenie miasta Wrocławia.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W listopadzie 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusz osobowy,
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii kandydata,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Kwestionariusz osobowy oraz wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny do pobrania na stronie internetowej http://bip.zdium.wroc.pl/dokumenty-rekrutacyjne-pliki-do-pobrania/.
6. Dokumenty należy składać w terminie do: 31.12.2024 r.:
- drogą elektroniczną na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. - pocztą lub osobiście pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław z dopiskiem „Oferta na stanowisko głównego specjalisty w Zespole Ewidencji Dróg”