Główny specjalista ds. geomatyki (Warszawa)
Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy:
Główny specjalista ds. geomatyki w Wydziale Przetwarzania Danych Przestrzennych w Biurze Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- nadzór nad systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie informacją geodezyjną i pokrewną, administrowanie i rozwój tych systemów,
- budowa i rozwój Infrastruktury Informacji Przestrzennej. Budowa Centralnej Bazy Danych Przestrzennych m.st. Warszawy,
- pozyskiwanie, przetwarzanie oraz publikacja danych przestrzennych w serwisach internetowych, intranetowych. Udział w projektach związanych z tworzeniem lub rozbudową rozwiązań informatycznych wchodzących w skład infrastruktury informacji przestrzennej lub z nią współdziałających,
- opracowywanie warunków technicznych oraz umów niezbędnych do przeprowadzania postępowań przetargowych o zmówienia publiczne, prawidłowego przebiegu zleconych prac, odbiór wykonania
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, informatyki, kierunków związanych z przetwarzaniem danych przestrzennych,
- minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, informatyki, przetwarzania danych przestrzennych, gospodarki przestrzennej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Termin zgłoszeń: 22.04.2024 r.