Główny specjalista ds. geomatyki (Warszawa)
Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy:
Główny specjalista ds. geomatyki w Wydziale Infrastruktury Informacji Przestrzennej w Biurze Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- budowa i rozwój Infrastruktury Informacji Przestrzennej. Realizacja budowy Centralnej Bazy Danych Przestrzennych m.st. Warszawy. Udział w projektach związanych z tworzeniem lub rozbudową Systemów Informacji Przestrzennej,
- realizacja zadań w zakresie opracowywania warunków technicznych oraz projektów umów niezbędnych do przeprowadzania postępowań przetargowych i o zamówienia publiczne, prawidłowego przebiegu zlecanych prac, odbiór wykonania,
- nadzór nad systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie informacją geodezyjną i pokrewną, administrowanie i rozwój tych systemów.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia, umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, informatyki, kierunków związanych z przetwarzaniem danych przestrzennych,
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, informatyki, przetwarzania danych przestrzennych, gospodarki przestrzennej, administracji publicznej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
Termin zgłoszeń: 27.11.2023 r.