Specjalista ds. integracji rejestrów powiatowych (Warszawa)
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw: integracji rejestrów powiatowych w Wydziale Integracji Rejestrów Powiatowych Departamentu Informacji o Nieruchomościach
Adres urzędu:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzi sprawy związane z monitoringiem w zakresie dostępności usług sieciowych dotyczących ewidencji gruntów i budynków, sieci uzbrojenia terenu oraz bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500).
- Prowadzi sprawy związane z monitoringiem powiatów w zakresie aktualności publikowanych danych poprzez usługi wms w zakresie baz danych Ewidencji Gruntów i Budynkow, GESUT, BDOT500.
- Obsługa procesu nadawania uprawnień i konfiguracji kont użytkowników ZSIN.
- Współpraca z organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne w zakresie o którym mowa w art. 7a ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przygotowywanie i uzgadnianie projektów porozumień zawieranych pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a tymi organami w zakresie wzajemnej współpracy.
- Współpraca z powiatowymi i wojewódzkimi organami służby geodezyjnej i kartograficznej w zakresie procesu zasilania i aktualizacji Centralne Repozytorium ZSIN.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe techniczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w dziedzinie geodezji i kartografii
- Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi (rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków, rozporządzenie w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, rozporządzenie w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej).
- znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi.
- znajomość narzędzi GIS
- umiejętność posługiwania się językiem XML
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 58307 – specjalista KN/IRP/9”