Specjalista do spraw ewidencji gruntów i budynków (Warszawa)
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw: ds. ewidencji gruntów i budynków w Dziale Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków w Wydziale Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków Biura Geodezji i Katastru Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Adres urzędu:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Rodzaj umowy – umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika
Zadania
- prowadzenie spraw z zakresu aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków,
- weryfikacja i rejestracja dokumentów będących podstawą aktualizacji ewidencji gruntów i budynków,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych.
Wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższeo I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii albo wykształcenie średnie z zakresu geodezji i 3-letni staż pracy.
Dodatkowo mile widziane jest:
- doświadczenie w aktualizacji lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
Termin sładania dokumentów mija 24 maja 2024 r.