Główny specjalista ds. administrowania bazą danych (Warszawa)
Urząd Komunikacji Elektronicznej poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista ds. administrowania bazą danych o infrastrukturze technicznej i kanałach technologicznych związaną z Punktem Informacyjnym ds. Telekomunikacji w Wydziale Geoprzetwarzania Danych w Departamencie Strategii i Analiz
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
Miejsce wykonywania pracy: 01-211 Warszawa, ul. Giełdowa 7/9
Warunki pracy:
- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;
- budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami;
- praca w pokoju, który jest klimatyzowany;
- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- rotacyjna praca zdalna w okresie zagrożenia epidemicznego;
- dogodna lokalizacja w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego;
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00);
- możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka"), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
- bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów;
- spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo- Sportowy, impreza mikołajkowa itp.);
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach;
- możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie;
- parking dla rowerów;
- pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
Główne zadania:
- gromadzenie i przetwarzanie danych o infrastrukturze technicznej i kanałach technologicznych, zgromadzonych w obecnie istniejącym Punkcie Informacyjnym Telekomunikacji oraz wykonywanie analiz (w tym przestrzennych) w tym zakresie;
- wykonywanie analiz w celu weryfikacji poprawności i racjonalności danych przekazanych do obecnie istniejącego Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji;
- administrowanie bazą danych o infrastrukturze technicznej i kanałach technologicznych związaną z Punktem Informacyjnym ds. Telekomunikacji;
- przygotowywanie i monitorowanie przebiegu procesów geoprzetwarzania danych w zakresie infrastruktury technicznej i kanałów technologicznych, zgromadzonych za pośrednictwem Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji;
- przygotowywanie materiałów kartograficznych, związanych z danymi zgromadzonymi w obecnie istniejącym Punkcie Informacyjnym ds. Telekomunikacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
- sporządzanie analiz dotyczących wpływu wdrożenia dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/61/UE w sprawie środków mających na celu zmniejszenie kosztów realizacji szybkich sieci łączności elektronicznej na koszty budowy i utrzymania sieci szerokopasmowych oraz innych analiz np. związanych z Punktem Informacyjnym Telekomunikacji.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia analiz danych przestrzennych;
- znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych;
- znajomość zagadnień z zakresu telekomunikacji umożliwiających ocenę wartości merytorycznej rozpatrywanych danych i informacji;
- znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz wiedza z zakresu eksploatacji systemów teleinformatycznych;
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, szczególnie programu MS Excel, pozwalająca na tworzenie tabel, zestawień oraz wykresów);
- umiejętność posługiwania się aplikacjami wykorzystywanymi w procesie gromadzenia danych np. PostgreSQL, Oracle oraz aplikacjami służącymi do analizy danych przestrzennych np. Qgis;
- umiejętność sporządzania analiz oraz precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów;
- posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego;
- oświadczanie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać do dnia 12 marca 2021 (decyduje data stempla pocztowego
lub data dostarczenia do Urzędu) na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej, Biuro Administracji
ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa
z dopiskiem „główny specjalista DSA/WGD/8a”
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych lub pocztą elektroniczną na adres: