Specjalista ds. archiwizacji, weryfikacji danych w ramach systemów diagnostyki stanu nawierzchni (DSN) oraz opracowywania map tematycznych (Warszawa)
Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Starszego specjalisty ds. archiwizacji, weryfikacji danych w ramach systemów diagnostyki stanu nawierzchni (DSN) oraz opracowywania map tematycznych w Wydziale Monitoringu Jakości, Diagnostyki Sieci i Analiz Danych (WJD), Zespół ds. Diagnostyki Stanu Nawierzchni Sieci Dróg, Departament Technologii Budowy Dróg.
Wymiar etatu:1
Liczba stanowisk pracy: 1
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Współpracuje przy przygotowywaniu corocznego „Raportu o stanie technicznym sieci dróg krajowych” i innych opracowań,
- Bierze udział w opracowywaniu map tematycznych z wykorzystaniem programów np.: QGIS, ArcGis,
- Współpracuje przy testowaniu i wdrażaniu nowych wersji oprogramowania wspomagającego prace DSN przez wspomaganie analityczne, prowadzenie prac wdrożeniowych,
- Archiwizuje dane i redaguje dokumenty, w tym techniczne opracowywane w zespole ds. diagnostyki,
- Wspiera pracowników przy opracowywaniu dokumentów przetargowych na potrzeby Wydziału,
- Udziela konsultacji merytorycznych przedstawicielom Oddziałów i Rejonów GDDKiA
- Bierze udział w opracowywaniu analiz statystycznych, pracach badawczych związanych z rozwojem diagnostyki stanu nawierzchni oraz pracach zespołów projektowych związanych z wdrożeniami nowych systemów informatycznych,
- Wspomaga działania związane ze sporządzaniem comiesięcznych raportów zbiorczych i pism do Oddziałów, uzupełnianie baz danych w sprawie zastrzeżeń jakości robót oraz uzupełnianiem baz danych.
Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- Znajomość Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 19 poz. 115);
- Znajomość podstaw KPA;
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw;
- Umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office, Windows)
- kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, Rzetelność, Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, Współpraca, Komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- Znajomość metod i analiz statystycznych wykorzystywanych w dziedzinie nawierzchni drogowych;
- Prawo jazdy kat. B,
- Doświadczenie w zakresie analizy i diagnostyki stanu nawierzchni z wykorzystaniem urządzeń typu FWD, RSP, SRT-3, LCMS przynajmniej w jednym przypadku; potwierdzona certyfikatem
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys(CV) i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu,
w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - -kopia dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata wymogów dodatkowych w zakresie wykształcenia, posiadanych uprawnień oraz doświadczenia zawodowego.
Termin składania dokumentów:
- 10/03/2021, decyduje data wpływu do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
Ul. Wronia 53,
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DTB 1)