Podinspektor ds. geodezji w Wydziale Podziałów Nieruchomości BGiK (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłosił nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy:
Podinspektor ds. geodezji w Wydziale Podziałów Nieruchomości w Biurze Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczących postępowań administracyjnych o podział nieruchomości gruntowych;
- wydawanie decyzji, postanowień.
Charakterystyka pracy:
- analiza wniosków i dokumentacji dotyczącej podziałów nieruchomości;
- występowanie o opinie i uzgodnienia w zakresie możliwości dokonania podziału nieruchomości;
- analiza dostępu dojazdu i przejścia projektowanych działek do dróg publicznych;
- przygotowywanie projektów postanowień i decyzji;
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o gospodarce nieruchomościami wraz z rozporządzeniem wykonawczym, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa Prawo budowlane wraz z rozporządzeniem wykonawczym, ustawa o księgach wieczystych i hipotece, ustawa Kodeks cywilny, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną;
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunku geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami lub jednolite magisterskie na kierunku prawo
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Termin składania dokumentów: 23 grudnia 2021 roku