Podinspektor ds. geodezji w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłosił nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy:
Podinspektor ds. geodezji w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków dla Dzielnicy Praga - Południe Biura Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczących: ewidencji gruntów i budynków;
- prowadzenie spraw z zakresu gromadzenia i prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: udostępnianie danych z zasobu w postaci wypisów, wyrysów i uwierzytelnionych kopii, wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń;
- prowadzenie spraw z zakresu naliczania stosownych opłat oraz wystawiania dokumentów obliczenia opłaty za czynności związane z prowadzeniem i udostępnianiem materiałów z zasobu oraz wydawanie decyzji.
Charakterystyka pracy:
- rozpatrywanie wniosków o udostępnianie informacji z ewidencji gruntów i budynków;
- udzielanie informacji o gruntach i budynkach zawartych w operatach ewidencyjnych;
- współpraca z innymi biurami Urzędu i instytucjami w zakresie udostępniania informacji z baz danych ewidencji gruntów i budynków;
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi; ustawa o gospodarce nieruchomościami; ustawa o własności lokali; ustawa o księgach wieczystych i hipotece; ustawa o drogach publicznych; ustawa Kodeks cywilny; ustawa Kodeks postepowania cywilnego; ustawa Kodeks postępowania administracyjnego; ustawa o samorządzie gminnym; ustawa o samorządzie powiatowym; ustawa o pracownikach samorządowych; ustawa o dostępie do informacji publicznej; ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy; rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Informacja
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną;
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunku geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami lub jednolite >magisterskie na kierunku prawo
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Termin składania dokumentów: 15 listopada 2021 roku