AutoMapa zdobyła trzeci raz z rzędu Złoty Laur Konsumenta
Po raz pierwszy w historii konkursu Złoty Laur Konsumenta, w kategorii "Mapy Cyfrowe", najwyższe wyróżnienie trzykrotnie z rzędu przyznano temu samemu produktowi.
Respondenci biorący udział w badaniu zwracali szczególną uwagę na innowacyjne rozwiązania takie jak system informacji o ruchu drogowym AutoMapa Traffic, a w szczególności na jego funkcję LiveDrive! pozwalającą na wyznaczanie tras z uwzględnieniem rzeczywistych danych drogowych dostępnych w trybie on-line.
"Trzeci z rzędu Złoty Laur Konsumenta jest wynikiem nieustającej pracy nad rozwojem AutoMapy i oferowaniu przełomowych technologicznie rozwiązań w funkcjonalnej formie. O wyniku konkursu decydują klienci, którzy jak nikt inny potrafią docenić jakość i innowacyjność kupowanych przez siebie produktów, dlatego takie wyróżnienie cieszy szczególnie i jest jednocześnie silnym bodźcem, do dalszego rozwoju AutoMapy i wyznaczania nowych standardów jakościowych na tym rynku." - powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i Marketingu AutoMapy.
Nagrody Laur Konsumenta przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego głosowania konsumentów i klientów, którzy wybierają najlepsze dostępne na rynku produkty. Ich opinia świadczy o jakości produktów i preferencjach zakupowych. Co szczególnie ważne, w tegorocznej edycji konkursu ponownie największa liczba respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym, jako najlepsze rozwiązanie nawigacyjne dostępne na rynku.
Źródło: Automapa