W 2010 r. klienci najczęściej wybierali nawigacje Mio
Firma GfK Polonia opublikowała raport dotyczący rynku nawigacji samochodowych w Polsce w 2010 roku. Kolejny rok z rzędu klienci najczęściej wybierali urządzenia marki Mio.
Mio od kilku lat konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera sprzedaży w Polsce. Firma zakończyła ubiegły rok z ponad 22-procentowym udziałem w rynku pod względem sprzedaży ilościowej.
"Najnowsze badania GfK Polonia potwierdzają, że nasze nawigacje cieszą się dużym zainteresowaniem polskich klientów" - mówi Mariusz Manowski CEE Country Manager Mio Technology. "Projektujemy sprzęt z myślą o rożnych grupach użytkowników, dzięki czemu nasi klienci mogą wybrać urządzenie dobrze dopasowane do swoich potrzeb, a jednocześnie w rozsądnej cenie."
W 2010 roku Mio wprowadziło do sprzedaży nowe modele nawigacji: Moov M400 PL, Moov S501, Moov S600 oraz Moov S605, wyposażone w nowe oprogramowanie Spirit drugiej generacji. W ofercie firmy pojawił się także specjalny zestaw samochodowy przeznaczony dla użytkowników iPhonów i iPodów.
Informacje na temat pozycji rynkowej Mio pochodzą z raportu GfK Polonia.