Inspektor wojewódzki (Gorzów Wlk.)
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor wojewódzki do spraw kontroli i nadzoru ewidencji gruntów i budynków w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzorowanie i kontrola działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych;
- kontrola działalności przedsiębiorcy oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych lub prac kartograficznych;
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, dla których organem odwoławczym jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi w sprawach kierowanych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w zakresie geodezji i kartografii;
- załatwianie skarg i zażaleń w zakresie geodezji i kartografii a w szczególności dotyczących ewidencji gruntów i budynków;
- sprawdzanie legalności, rzetelności i celowości wydatkowania środków budżetowych na zadania geodezyjne i kartograficzne;
- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji geodezyjnej dot. ustalenia wysokości opłaty za udostępnianie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
- opracowywanie planów kontroli, wszelkich informacji i sprawozdań w zakresie przeprowadzonych kontroli.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe geodezyjne II stopnia lub jednolite geodezyjne magisterskie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 - zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- posiadanie minimum 4-letniego doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata pracy w wykonawstwie geodezyjnym,
- znajomość przepisów: ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego, stosownej części przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego, ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
wymagania dodatkowe
- znajomość specjalistycznych programów komputerowych: obsługa baz danych do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków – np. EwOpis, Geo-Info Integra oraz baz danych mapy numerycznej np. EwMapa, Geo-Info Mapa, programów obliczeniowych np. WinKalk, C-Geo itp.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów: 22-08-2014
Miejsce składania dokumentów:
- Lubuski Urząd Wojewódzki, Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
Inne informacje:
w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer
telefonu,
- dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu,
własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą,
- wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
- list motywacyjny powinien być własnoręcznie podpisany,
- osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną
powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/7115 263.