Inspektor ds. geomatyki (Warszawa)
Biuro Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy poszukuje osoby na stanowisko:
Inspektor ds. geomatyki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Budowa i rozwój Infrastruktury Informacji Przestrzennej, Realizacja budowy Centralnej Bazy Danych Przestrzennych m.st. Warszawy. Udział w projektach związanych z tworzeniem lub rozbudową Systemów Informacji Przestrzennej,
- Nadzór nad systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie informacją geodezyjną i pokrewną, administrowanie i rozwój tych systemów.,
- Pozyskiwanie, przetwarzanie oraz publikacja danych przestrzennych w serwisach internetowych, intranetowych. Promocja pozyskanej, przetworzonej lub wytworzonej geoinformacji. Udział w projektach związanych z tworzeniem lub rozbudową, rozwiązań informatycznych wchodzących w skład infrastruktury informacji przestrzennej lub z nią współdziałających