Inspektor w Referacie Aktualizacji Danych Opisowych w Wydziale Geodezji UM (Katowice)
Prezydent Miasta Katowice poszukuje osoby na stanowisko:
Inspektor w Referacie Aktualizacji Danych Opisowych w Wydziale Geodezji
Wymagania niezbędne
O charakterze formalnym:
- wykształcenie:
- wyższe o kierunku lub specjalności: geodezja i kartografia lub gospodarka nieruchomościami i udokumentowany minimum 3-letni staż pracy lub
- wyższe o dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi z geodezji, gospodarki nieruchomościami lub geoinformatyki i udokumentowany minimum 3-letni staż pracy lub
- średnie geodezyjne i udokumentowany minimum 5-letni staż pracy,
- udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w zakresie geodezji
i kartografii lub w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego, - obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika
z przepisów prawa,
Wymagania pozostałe:
- bardzo dobra znajomość przepisów:
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
- dobra znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji i kartografii w zakresie 2,
- znajomość oprogramowania GIS,
- umiejętność korzystania ze zbioru dokumentów oraz bazy danych elektronicznej księgi wieczystej,
- umiejętność korzystania ze zbioru dokumentów operatu ewidencji gruntów i budynków,
- umiejętność organizacji pracy zorientowanej na efektywne wykonywanie zadań,
- staranność,
- wytrwałość i osiąganie efektów w warunkach presji.
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:
- wykonywała czynności związane z prowadzeniem operatu ewidencji gruntów i budynków dla miasta Katowice, w szczególności:
- realizowała wnioski o dokonanie zmiany w operacie ewidencji gruntów i budynków,
- wprowadzała zmiany przedmiotowe i podmiotowe do części opisowej operatu ewidencyjnego w systemie informatycznym na podstawie otrzymanych dokumentów prawnych i geodezyjnych,
- sporządzała wypisy i wyrysy z rejestru gruntów, wypisy z rejestru oraz kartoteki budynków i lokali, jak również wykazy, skorowidze i zastawienia działek i podmiotów uprawnionych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków,
- naliczała opłaty za udostępniane dokumenty oraz wydawała licencje określające zakres uprawnień licencjobiorcy do wykorzystania udostępnionych materiałów,
- sporządzała zestawienia danych ewidencyjnych,
- prowadziła rejestr cen nieruchomości poprzez analizę, weryfikację i wprowadzanie danych zawartych w aktach notarialnych,
- weryfikowała część opisową operatu ewidencji gruntów i budynków.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- formularz aplikacyjny wraz z oświadczeniami dostępny w zakładce „Dokumenty do pobrania"na stronie BIP UM Katowice lub w Urzędzie Miasta Katowice w Biurze Obsługi Mieszkańców przy ul. Rynek 1 na stanowisku informacji,
- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy -
w przypadku wykształcenia wyższego lub 5-letniego stażu pracy - w przypadku wykształcenia średniego (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), - kopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w zakresie geodezji i kartografii lub w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego (przez doświadczenie zawodowe rozumie się zatrudnienie w ramach stosunku pracy, realizowanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie działalności gospodarczej albo praktyki i staże).
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy osób z niepełnosprawnościami, które chcą skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Dodatkowe informacje:
- przystępując do naboru:
- musisz spełniać wymagania formalne - jeśli ich nie spełniasz, Twoja oferta zostanie odrzucona,
- nie musisz spełniać wszystkich wymagań dodatkowych - Twoja oferta będzie rozpatrzona. Jeśli spełniasz te wymagania, rosną Twoje szanse na zatrudnienie,
- formularz aplikacyjny i oświadczenia podpisz odręcznie,
- kompletna oferta to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: formularz aplikacyjny i oświadczenia,
- załącz tylko te dokumenty, które są wymagane lub zalecane w ogłoszeniu,
- złożona oferta będzie weryfikowana pod względem kompletności w zakresie wymaganych i dodatkowych dokumentów oraz spełnienia wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu,
- informacja o osobach zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru zostanie zamieszczona w BIP w zakładce „Lista kandydatów".
Oferty wraz z dokumentami należy składać:
do 8 marca 2024 r.
- mailowo na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w temacie należy wpisać: „Nabór nr OZ/15/2024" - lub w formie papierowej z adnotacją na kopercie: „Nabór nr OZ/15/2024":
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Katowice Wydział Organizacji i Zarządzania, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice,
- w punkcie podawczym w Biurze Obsługi Mieszkańców przy ul. Rynek 1 w poniedziałki i czwartki w godzinach od 7:30 do 17:00, we wtorki i środy w godzinach od 7:30 do 15:30, w piątki w godzinach od 7:30 do 14:00.
Kolejne etapy naboru mogą być przeprowadzone w całości lub w części online. Jeśli zostaniesz zaproszona/y na wirtualny test czy rozmowę kwalifikacyjną, aby wziąć w nich udział nie będzie konieczne instalowanie dodatkowych aplikacji.
Potrzebne będą:
• urządzenie z dostępem do Internetu (komputer, tablet, smartfon),
• kamerka internetowa - musimy móc sprawdzić Twoją tożsamość,
• mikrofon i głośniki lub słuchawki z mikrofonem.
Szczegółowe informacje otrzymasz wraz z zaproszeniem - drogą telefoniczną lub mailową.
W przypadku osób z niepełnosprawnością istnieje możliwość dostosowania form kontaktu oraz sposobu przeprowadzenia naboru do indywidualnych potrzeb. W miarę naszych możliwości będziemy starali się udzielić indywidualnego wsparcia i może ono obejmować np.: zmianę formy z ustnej na pisemną, z pisemnej na ustną, adaptację materiałów - powiększony druk, formę elektroniczną.
Potrzeby w tym zakresie prosimy zgłaszać wpisując swoje oczekiwania w treści formularza aplikacyjnego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze od 4.600 zł brutto,
- dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- uznaniowe premie motywacyjne,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. „trzynastka",
- nagrody jubileuszowe,
- ruchomy czas pracy - możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 8:00,
- pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK),
- nieoprocentowane pożyczki pracownicze,
- grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie,
- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,
- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie pod numerami: 797 108 162 oraz 797 108 165.