Inspektor ds. geodezji w Wydziale Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy:
Inspektor ds. geodezji w Wydziale Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu Biura Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
- prowadzenie spraw z zakresu naliczania stosownych opłat oraz wystawiania dokumentów obliczenia opłaty za czynności związane z prowadzeniem i udostępnianiem materiałów z zasobu. Charakterystyka pracy:
- rejestrowanie wniosków o skoordynowanie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu;
- weryfikacja dokumentacji projektowej w zakresie kompletności, zgodności z wnioskiem i prawidłowości załączników graficznych;
- rejestrowanie na zasadniczej mapie miasta lokalizacji projektowanych sieci uzbrojenia terenu (budowanie baz GESUT);
- czynności materialno-techniczne związane z organizacją narad koordynacyjnych;
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa Prawo budowlane z rozporządzeniami wykonawczymi, Kodeks Postępowania Administracyjnego, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną;
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunku geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami;
- minimum 3-letni staż pracy;
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków, gospodarki przestrzennej;
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego/wewnętrznego.
Termin składania dokumentów: 25 stycznia 2021 r.