Inspektor ds. geodezji w Wydziale Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu (Warszawa)

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy:

Inspektor ds. geodezji w Wydziale Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu Biura Geodezji i Katastru

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
  • prowadzenie spraw z zakresu naliczania stosownych opłat oraz wystawiania dokumentów obliczenia opłaty za czynności związane z prowadzeniem i udostępnianiem materiałów z zasobu. Charakterystyka pracy:
  • rejestrowanie wniosków o skoordynowanie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu;
  • weryfikacja dokumentacji projektowej w zakresie kompletności, zgodności z wnioskiem i prawidłowości załączników graficznych;
  • rejestrowanie na zasadniczej mapie miasta lokalizacji projektowanych sieci uzbrojenia terenu (budowanie baz GESUT);
  • czynności materialno-techniczne związane z organizacją narad koordynacyjnych;
  • praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa Prawo budowlane z rozporządzeniami wykonawczymi, Kodeks Postępowania Administracyjnego, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną;
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunku geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami;
  • minimum 3-letni staż pracy;
  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków, gospodarki przestrzennej;
  • wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego/wewnętrznego.

Termin składania dokumentów: 25 stycznia 2021 r.

Treść ogłoszenia [pdf]

Nasze patronaty

XXIII Ogólnopolskie Sympozjum Fotogrametryczno-Teledetekcyjne
18-20 września 2024
INTERGEO 2023
10-12 października 2023
VIII Forum BioGIS
29-30.11.2023
GIS Day w Stolicy
23 listopada 2023

Quizy mapowe

Gdzie leży ten kraj?
Puzzle z mapą świata
Jaki to kraj?
Quiz WORLDLE - Jaki to kraj?
Wersja dla zaawansowanych
Geoquiz historyczny
EOGuesser