Stanowisko ds. EMUiA i nazewnictwa ulic (Kraków)
Stanowisko urzędnicze ds. EMUiA i nazewnictwa ulic w Wydziale Geodezji UMK (1 etat)
(NR REF. 6-GD-2021)
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe geodezyjne.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
- Znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w zakresie zadań gminy.
- Znajomość ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych w zakresie definicji w niej zawartych oraz rodzajów i kategorii dróg.
- Znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym w zakresie dotyczącym miast na prawach powiatu.
- Znajomość zagadnień z zakresu działania Wydziału Geodezji.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Nadawanie numerów porządkowych dla budynków;
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Krakowa w sprawie nadawania lub zmiany nazw ulic i placów;
- Prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja Ewidencji Miejscowości, Ulic i Adresów oraz informowanie właściwych podmiotów o zmianie danych w Ewidencji Miejscowości, Ulic i Adresów – zgodnie z regulacjami zawartymi w Rozdziale 8a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne i rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
- Wydawanie zaświadczeń o istniejącym budynku;
- Aktualizacja danych adresowych Gminy Miejskiej Kraków w Państwowym Rejestrze Granic;
- Inne czynności na podstawie odrębnych upoważnień lub pełnomocnictw;
- Udział w szkoleniach, naradach – okresowa aktualizacja wiedzy i przepisów.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
Stanowisko: Referent lub Podinspektor.
Miejsce pracy: Wydział Geodezji – Urząd Miasta Krakowa.
Lokalizacja: Kraków, ul. Grunwaldzka 8.
Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3 300 złotych brutto do 4 200 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku: Brak.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 4 lipca 2021 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 8 lipca 2021 o godz. 9.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.